۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

جرس ، جمهوری خواهی و مسابقه حمایت از هاشمی

اصلا قصد ندارم که مقاله ای طولانی بنویسم ؛
فقط واقعا سر در نمیارم از این توجیهات ، که آره تریبونشو از دست داد ، بچه اش رفت زندان و ...
واقعا سواله برام که هر جا رژیم به بن بست میخوره ، چرا ما سعی میکنیم نجاتش بدیم ...
اتفاقا ما باید هلش بدیم که بیشتر گرفتار شه و رفتارهای حساب نشده اش بیشتر شه و بیشتر خطا کنه تا 
از درون اینها ما شانس این رو داشته باشیم که از خلا قدرتش و اتوریته اش استفاده کنیم ، نه اینکه سعی 
کنیم رژیم رو به تعادل برگردونیم ، رژیم به تعادل برسه و وضعش خوب بشه ، به من و شما رحم نخواهد کرد
و همون پولها میشه ابزار سرکوب من و شما ...
فقط ببینید چه مسابقه ای هست :
این که سایت محمد خاتمی هست که خیلی سفت و سخت دفاع کرده از هاشمی و فکر میکنم که تکلیف او و 
اصلاح طلبان از خیلی وقت پیش معلوم شده ، اصلاح طلبای ساکن ینگه دنیا هم کم نذاشتن تو این یه ساله ...
این هم که سایت جرس هست که توی همین صفحه اولش شما اگه تونستید یه مقاله یا خبر پیدا کنید که از
خوبی ها و مزایا و خفایای حضور هاشمی و اینکه اگه هاشمی رییس جمهور بشه ، اینطور میشه و اونطور میشه 
ننوشته باشه ... اگه تونستید !!!
تا اینکه امروز هم این مقاله به چشمم خورد در سایت جمهوری خواهی که یه جورایی گوی سبقت در تبلیغ هاشمی
رو داره سعی میکنه از دوگروه دیگه ( اصلاح طلبا و سبزها ) رو بقاپه !!!
یه نکته مشترک هم که در تمام این مقالات اخیر من به چشمم اومد اشاره به مساله تمامیت ارضیه ...
واقعا من درک نمیکنم که ارتباط هاشمی با تمامیت ارضی چیه ؟ موضوع تمامیت ارضی و ملیت هم موضوع این
نوشته نیست ولی بعدا مفصل مینویسم راجع بهش ....
من واقعا موندم توی این دوره به قول دوستان حساس تاریخی و پیچ خفن سیاست ، تمام گروههای مخالف ریز و
درشت به جای استفاده از تضعیف جمهوری اسلامی ، همگرایی پیدا کردن با رژیم و میخوان تنور انتخاباتش رو 
گرم کنن ، نکنه خدای ناکرده  انتخابات پرشور نشه و رهبرشون برنجه ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر