۱۳۹۲ بهمن ۱۶, چهارشنبه

اینبار ؛ اندر حکایت بفرمایید شام

یه حکایت عجیبی داره این فرهنگ ایرانیه ما !!
یعنی هر چیزی که برای بقیه مردم دنیا یه مدلیه برای ما ایرانیان کلا یه مدل و یه جور دیگه اس ...
من خودم کم این برنامه بفرمایید شام من و تو رو میدیدم اما چند وقتیه به اتفاق رفقا شدیم مشتری 
پر و پا قرص این برنامه و هر جا باشیم خودمون رو مث شصت تیر میرسونیم که این برنامه جذاب
رو از دست ندیم و از همین جا هم به همه دست اندرکاران این برنامه تبریک میگم !
اما تو همین چند قسمتی که من مهمون این برنامه شدم ، بیشتر از اون که ببینم که خب که آدمهایی که
تا چندی قبل از این برنامه لااقل در ظاهر همدیگر رو نمیشناختن ، سعی میکنن از این فرصت به 
وجود اومده ای که به بهونه یه شام دورهمی ایجاد شده ، استفاده کنن و با هم آشنا شن و احتمالا در
آینده سبب رفت و آمد و روابط اجتماعی بهتر براشون بشه ( که هدف برنامه اورجینال بفرمایید شام بوده
که فک میکنم هم از آلمان شروع شده بود اصل این برنامه ها ) .... و اتفاقا شرکت کننده ها هم که 
همگی در خارج از ایرانی هستن و خدا رو شکر بعید میدونم مشکل مالی داشته باشن ، اکثرا به چشم 
یه مسابقه نگاه میکنن و در امتیاز ندادن به همدیگه گوی سبقت ربودن و اصن نگاه نمیکنن که اون 
بنده خدایی که یه چندین ساعت مزاحم زندگیش میشن ، چند ساعت وقت گذاشته و رفته خرید و پخت و
پز و بشور و بساب و ... و به بهونه اینکه اینو دوست ندارم و اونو دوست ندارم ، هم برنامه رو از
مزه انداختن و هم سر و صدای ببننده ها که شامل دوستای بنده هم میشه درآوردن !!
توی این قسمت آخریه هم که شاهکار شد و دو تا خانم شرکت کننده رسما برنامه رو تبدیل کردن به 
حسادت ورزی و کینه ورزی و چیزهای دیگه ورزیشون و قشنگ اوقات همه تلخ شد!
اما این پایان کار نیست ؛ کافیه یه سری به شبکه های اجتماعی بزنین ، به خصوص تو فیس بوک من 
خودم یه صفحه پیدا کرده به نام بفرمایید شام ، مطمئن نیستم که مال خود تلویزیونه یا نه ، اما ملت
همیشه در صحنه که به خصوص در فضای مجازی بیش از واقعیت حضور سینه چاکانه داره ، و سابقه 
مورد عنایت قراردادن مسئولان کشورهای دیگه و مجریان تلویزیونی و فوتبالیستهایی چون مسی رو در
کارنامه درخشان خودش داره ، اون خانم رو هم بی نصیب نذاشته ، و ایشون رو هم مورد عنایت قرار
داده ان ، که این هم منهای اون جوونایی هست که قربون صدقه همون خانم مذکور رفتن !!!!

واقعا چرا ؟ 


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر