۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

خیز نوه خمینی برای نمایندگی مجلس

نعیمه اشراقی (زاده ۱۳۴۴) سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه  خمینی می‌باشد. 
وی همسر سید محمد حسن طاهری و خواهرزن محمدرضا خاتمی است.
وی مهندس پتروشیمی و کارشناس ارشد صنایع از دانشگاه امیرکبیر، معاون مدیر عامل و عضو هیئت مدیره 
شرکت خدمات مهندسی نفت کیش است. (ویکی پدیا)
این روزها اما روزهایی هست که او هم هوس کرده وارد دنیای سیاست بشه ، اوایل سال بود که عزمش رو 
جزم کرده بود برای گرفتن پستی در شورای شهر ، اما ظاهرا بعدا از سرلیست اصلاح طلبها خارج شده و سودای
دیگری رو در سر میپرورونه و اونهم نمایندگی مجلس جمهوری اسلامیه !
دلیل حضور خودش رو نعمیه اشراقی به دلیل نقص در قوانین زنان و کودکان میدونه که از طریق شورای
شهر قابل پیگیری نبوده و باید حتما نماینده مجلس بشه تا بتونه پیگیر باشه ..خودش میگه که کسانی میگن این 
نقصها به خاطر اسلام هست و بعد توضیح میده که :"بعضی‌ها اعتقاد دارند که این نقص‌ها به خاطر اسلام است 
و نگاه اسلام به زن باعث می‌شود که زن محدود شود ولی نظر من این نیست؛ بلکه به عقیده من تنها تفاوت
 نگاه غرب و اسلام به زن فقط حجاب است مگرنه هر دو به زن یک نگاه مستقل دارند ولی اتفاقی که افتاد، 
این است که بر روی این موضوع کار نشده است و ..."
جدا از اینکه جواب بی ربطیه ، جالب اینجاست که کل ارکان حکومت میگن که ایدئولوژی غرب فرق داره با
اسلام و حتی علوم انسانی هم میخوان اسلامی کنن و نوه خمینی تو این وضعیت میگه هیچ فرقی نیست !!
و اما دلیل ورود به سیاست :" علت اصلی که من در ورود به سیاست، این بود که یک جاهایی واقعا احساس 
خطر کردم. یعنی برای کشورمان احساس خطر کردم، برای نظام ایران احساس خطر کردم و شاید هم کمی 
تعصب خانوادگی و تعلق به  پدربزرگم بر روی تصمیم من برای حضور در عرصه سیاست تاثیر گذاشته باشد"
جدا از اینکه این احساس خطر رو همه دارن توی این نظام ، ولی من نمیدونستم تعصب خاطر و تعلق به 
پدربزرگ هم جزو دلایلی هست که آدم باید بره توی کار سیاست و نقش مردم هم معلوم نیست چیه ؟!!
نقطه صفر صحبتهاش اینه که میگه بابابزرگش با این انقلاب تاریخ سازی کرده و دو هزار و اندی پادشاهی
رو سرنگون کرده در حالیکه اون دوهزار و اندی تاریخ مملکت بود که نابود شده و فعلا هم که تاریخ خاصی
ساخته نشده و فقط خرابکاری و درگیری بوده در این سی و چهار سال ..
نکته آخر اینکه باز تاکید کنم که نوه خمینی بعد از تحصیل در تهران ؛ دو سال در انگلیس به سر میکنه و البته
دلیل بازگشتش به ایران این بوده که اونجا باید تو صف داروخانه وایمیساده اما اینجا میتونه در شرکت نفت کیش
هم سمت معاون مدیر عامل داشته و هم عضوی از هیئت مدیره نفت کیش باشه ....


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر