۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۷, جمعه

زندگی از دیدگاه قرآن، جنگ است و دیگر هیچ!

خیر ، این از اشعار مرد هزار چهره نیست ، به هیچوجه ، اما عین جمله روح الله حسینیان هست ، بله !!
گویا از جلسات جبهه پایداری بوده و ایشون سخنرانی فرمودن ...
گفته که شعار ساختن ایرانی آباد از دیگر کاندیداهای این دوره ریاست جمهوری اصن به کل شعار غلطیه !!
"اصن فرض کنید ایرانی مثل ژاپن ساختید ، خب که چی ؟ " !!!
یعنی آدم شاخ درمیاره از حرفای اینا ...بعد هم برمیگرده به زمان شاه فقید و اعتراف میکنه که شاه ، داشت ایران
رو آباد میکرد ، اما مردم انقلاب کردن و انقلاب شعارش آبادانی نبوده که !!
خمینی پیام جدیدی به دنیا داشته که ما با امریکا و انگلیس و ... سر جنگ داریم ( خودمونیش اینه که دعوا داریم ،
لات هستیم و گردنمون هم کلفته ) دلیل این که جنگ دارن رو بخونید :
"چرا که انسان مومن آفریده شده ، تا به خدا برسه و این هم از طریق کفر به طاغوت حاصل میشه "!!!
والا من هر چی فکر کردم که موقعی که به دنیا اومده بودم مومن بودم یا نه ، چیزی یادم نیومد ... 
بعد آخع این چه راهیه که آدم میخواد به خدا برسه باید بره با همه بجنگه ؟!!
بعد هم ایشون گفته که آبادانی هدف نیست و کشوری که اینهمه دکتر مهندس ( بیکار) داره خودش خود به خود ،
آباد میشه ( الان آبادانی داره تو ایران موج مکزیکی میزنه اصن ) !!!
فعلا از دیدگاه آقای حسینیان مهمترین کار این روزها تفکر به آرمانهای خمینی هست ...
من نمیدونم چرا این خمینی یه جا صاف و پوست کنده این آرمانهاشو نگفت چیه که ما انقدر نشینیم و بهش فکر
کنیم ، به خدا هزار جور کار و بدبختی داریم آقای حسینیان !
ولی کلا من نفهمیدم که چرا وسط این همه حرف یهو رفت سر این مسئله که زندگی جنگ هست !!
الان یعنی انتخابات برگزار کنن یا آماده شن برای کفر به طاغوت یا چی ؟!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر