۱۳۹۱ اسفند ۲۴, پنجشنبه

انتخابات امن سال آینده

این فرماندار تهران از اون آدمایی بوده که ، لااقل من دیر کشفش کردم ، در توصیفش همین نکته اول کفایت میکنه 
که ازش پرسیدن در انتخابات سال 92 چه تمهیداتی رو در نظر داری که شبهه در انتخابات نباشه ؟!
جواب میده :"شبهه که بر انتخابات وارد خواهد شد ولی از صفر تا صد شبهات دروغ محضه ."
یعنی کلا قبول داره که همیشه انتخابات جمهوری اسلامی با شبهه همراه بود و قسمت دومش بهترم میشه ، میگه 
از صفر تا صدش دروغ محضه ، یعنی اگه شبهه شما صفر درصد هست اینم دروغه !!!
اصن آدم عاقل همیشه باید یکم شبهه داشته باشه !!
بعد معلوم نیست این انتخابات هست به اصطلاح خودشون یا جنگه !؟
هر چی گردان هست از بیست و دو و نود و نه و ... دو تیپ از پلیس در آماده باش ، پونزده هزار نیروی انتظامی
هم که اون وسط ، یعنی یکی هم که میخواد رای بده شصت نفر تا دندون مسلح بالا سرش وایسادن ، حالا بیا و 
فرض کن که طرف روم به دیفال ، بخواد مثلا به خاتمی رای بده ، اصن جرات میخواد !! نمیخواد ؟
بعد تازه این آقای فرهادی قصه ما آرزو کرده که ای کاش اگه کسی به انتخاباتشون اعتراض داشت مجازات
میشد !!! جاااااااااان ؟؟
من فکر کنم که منظورش این بوده که همون در جا اگه طرف حرفی زد ، نیروهای آماده جمهوری اسلامی ببندنش
به رگبار ، وگرنه اونهایی که اعتراض داشتن قبلا مجازات شدن ، یه سری تو حبس خانگی ، یه سری در زندان،
یه سری که متاسفانه جونشونو از دست دادن ، یه سری بهشون تجاوز شد ، عده ای از مملکت گریختن و ...
بعد یه عکسی بود میگه این بسیج مستضعفین هستن ایشون ؟ والا اون عکسی که من دیدم ، اگه مستضعفین اینن
پس ما چی هستیم ، هیکل آه ، چهارشونه ، بازو این هوا  ، تبرم گردنشونو نمیزنه ، بعد آرپی جی به دست و 
تیربار به دست و .... !!!
آها ، راستی اسمش رو هم گذاشتن انتخابات شیشه ای ، یعنی انتخابات شفاف هس مثل شیشه !
چه جوری روشون میشه واقعا ؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر