۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

خانه آخر

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ابقا شده رژیم جمهوری اسلامی مدعی کشف پانزده روش ضربه زدن به سلامت انتخابات شده است.مثل همیشه یک دشمن نامعلوم با اهدافی نامشخص قصد دارد در اولین قدم بین دل داده های انقلاب و ارزش مداران را شکاف بدهد.و در قدم بعدی قصد دارند فضای کشور را ملتهب کنند.او نارساییهای دولت را مسئول این وضع دانست.
اول از همه اینکه به خاطر نمی آوریم که در جمهوری اسلامی انتخابی وجود داشته باشد،و تازه همین انتصابات و همین رای گیریهای فرمایشی هم چنانچه نظرات را برآورده نکند،همان کنند که در دو سال پیش به یاد داریم که حالا کسی بخواهد به سلامت پدیده ای تحت انتخابات که اصولا وجود خارجی ندارد صدمه بزند.
دوم اینکه ما نه دل داده انقلابیم نه پایبند به ارزشهای امثال شما،پس چه بهتر که شکاف بخورد،دعوا،دعوای خودی هاست.دعوای دوستان قدیم است بر سر منابع قدرت و ثروت...دشمن کجا بود؟
سوم اینکه وزیر اطلاعات خود را وزیر دولت دیگری ظاهرا میداند که دولت فعلی را متهم و خود را تبرئه میکند.فضای ملتهب امروز حاصل یک دوره سی و سه ساله است...مشکل سیستم است و نه دولت و یا شخص خاص.
اما به راستی در وضعیتی که تحریمها و اوضاع نابسامان اقتصادی تاثیر خودش را گذاشته و تقریبا تمامی مشروعیتها از رژیم گرفته شده و از تمامی جهات،جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی محکوم شده است مسلم است که تنها امیدشان همین نمایش اسفند ماه است.باید فهمید که  این نظام تک حزبی و شخص محور چرا نیاز به رای دارد...مگر نه اینکه نماینده امام زمانشان بوده اند و ملت را همچون گوسفندان و خس و خاشاک میدیدند...فکر می کنم پاسخ این پرسش واضح باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر